افزودن به علاقه مندی دانلود
  • تاریخ انتشار
    چهارشنبه 14 تیر 1402
  • آخرین آپدیت
    9 خرداد 1402
  • تعداد بازدید
    33 بازدید
  • نسخه
    1.6.8
  • نسخه اندروید مورد نیاز
    اندروید 4.1 و بالاتر
  • نظرات
    بدون دیدگاه

Electrical Electronic Calc PRO

Electrical Electronic Calc PRO 1.6.8 Android

محاسبات مهندسی برق، متشکل از انواع پارامتر های متنوع می باشد که در انجام یک محاسبه دخیل هستند. به عنوان یک مهندس برق، ممکن است در انجام یک پروژه و یا یک تحقیق نیاز باشد تا تبدیل، تغییر و اطلاعات مختلفی را از علوم متفاوت محاسبه کنید. که این فراوانی جریان های دخیل در انجام یک عملیات می تواند علاوه بر بالا بودن شانس اختلال در انجام محاسبات، زمان گیر نیز باشد.

در صورتی که می خواهید به بانک جامعی از اطلاعات علوم الکتریکی دسته یافته و ابزارهای مورد نیاز مهندسی را در دسترس خود داشته باشید نرم افزار Electrical calculations PRO را از دست ندهید.

این اپلیکیشن مهندسی یک نرم افزار تخصصی حاوی مجموعه ابزارهای متعدد برای محاسبه و تخمینن مقادیر علوم الکتریسته می باشد که به شما امکان انجام انواع تبدیلات فیزیکی و دسترسی به بانک اطلاعات محاسبات برقی را می دهد و از زبان فارسی وو  چندین زبان زنده دیگر نیز پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن Electrical calculations در منوی اصلی خود به شما امکان بررسی و محاسبه میزان ولتاژ، افت ولتاژ، شدت جریان، مقاومت، اسب بخار و توان (توان ظاهری و توان راکتیو) را می دهد. این نرم افزار علاوه بر امکان حساب کردن میزان المان های موجود، به شما امکان بررسی تبدیل میان این واحد ها و بررسی نوع آن ها را نیز می دهد.
شما می توانید تبدیلات متفاوتی مانند تبدیل سانت به اینج و برعکس آن، تبدیل اتصالت ستاره، مثلث و… را انجام دهید جالب است بدانید که بررسی اندازه کابل و انواع پورت های HDMI، DVI، SATA و… نیز از قابلیت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد.
مهم ترین ویژگی های نرم افزار Electrical Electronic Calc :
– محیط کاری جذاب و دوست داشتنی
– قابلیت انجام محاسبات ریاضی الکترونیک
– انجام کلیه محاسبات پیچیده مقاومت و خازن ها
– دارای ابزار تبدیلات حرارتی
– امکان محاسبات طول موج

 

تغییرات نسخه 1.6.8

مهم ترین تغییرات نسخه 1.6.8 : - قابلیت انجام محاسبات دیودها - قابلیت اشتراک گذاری محاسبات - بهبود عملکرد کلی نرم افزار - رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    9 خرداد 1402
  • اندروید مورد نیاز
    اندروید 4.1 و بالاتر

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!